2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 mei 2012

Geen ziel, geen zaligheid, geen hemel, geen engelen, een Atheïst geeft veel op.

8 opmerkingen:

Chantal zei

Geloven dan maar

Lutje zei

ik geloof alleen wat ik zie, dus zal er voor mij veel niet weggelegd zijn?

DianaD zei

Alhoewel het een verrijking is voor je leven om te geloven kan het ook een verrijking zijn voor degenen die niet geloven.

Het is je eigen keus!

Anna zei

Wel, ik sta het mezelf toe om het hier niet mee eens te zijn :-)

klaproos zei

laat elk diertje zijn pleziertje:-)

voor hem is het goed zo .

Han zei

Laten we dan toch maar geloven dat er nog iets is na de dood, en dan bedoel ik niet de zeven maagden die op me wachten. :)

rené vanoirbeek zei

...met alles wat je hebt...heb je last...groetjes van rené

Yvette zei

eindeloos bewustzijn...grote winst zou ik zeggen...

Pagina's