2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 mei 2012

Er gebeurt maar weinig opzettelijk in het leven, toeval heeft de hoofdrol.

13 opmerkingen:

Chantal zei

En dat moeten we ons laten overkomen

DianaD zei

De meeste zaken heb je zelf in de hand.

Lutje zei

da weet ik niet, ze zeggen ooit; zoiets kan alleen maar bij jou, en neem het aan, ik doe (byna)nooit niks voorbereid...

klaproos zei

toeval bestaat niet ...
en daar geloof ik in:-)

Anna zei

Ah, elke mens probeert wel eens iets met opzet naar zijn hand te zetten maar of dat dan ook daadwerkelijk het beoogde resultaat oplevert... dat is natuurlijk een ander paar mouwen :-)

Anoniem zei

... om over na te denken! Ik geloof niet in toeval :(

willy zei

je kan het toeval wel een beetje helpen....

sloeber zei

daar sta ik niet volledig achter hoor

Marjolijn. zei

Toeval bestaat niet, ik geloof er tenminste niet in.

Ann zei

Een opzettelijk toeval
of een toevallig opzet?

Anoniem zei

in de bijbel staat dat alle mensen getroffen worden door tijd en toeval.
(prediker) en dat beaam ik.

Di Mario zei

Toch geloof ik niet zo in toeval.

Love As Always
Di Mario

merel zei

soms wel maar ook niet altijd volgens mij ...

Pagina's