2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 mei 2012

De waarheid hoeft niet bewezen te worden, het is de waarheid.

12 opmerkingen:

Di Mario zei

Helaas is niet iedereen met mijn waarheid eens.

Love As Always
Di Mario

Anna zei

De vraag is alleen maar wiens waarheid... ik wil maar zeggen dat het soms ook een kwestie van perceptie is :-)

Lutje zei

nu zit ik hier....woordeloos....

Lutje zei

ik zie dat ik op de verkeerde gereageerd heb :o)
De waarheid is zeker de waarheid, en ja is ja en nee is nee

klaproos zei

iedere heeft zijn eigen waarheid,

LUC zei

Niets dan de waarheid ! Met liegen kom je niet ver hoor !

Chantal zei

en soms is hij gewoon zoals hij is

willy zei

ieder zijn waarheid, zegt men weleens...

merel zei

de waarheid ... zo zou het altijd moeten zijn maar soms kan het gebeuren dat die ver te zoeken is

sloeber zei

wat is de waarheid ,u waarheid is meschien de mijne niet

Han zei

JUIST!

DianaD zei

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.

Pagina's