2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 mei 2012

Geen rustig moment meer voor de man als de vrouw denkt dat hij een geheim heeft.

15 opmerkingen:

DianaD zei

Het is dan het beste voor de man om dan maar gewoon de waarheid te vertellen.

Lutje zei

hahaha, andersom niet denk je?

Sjoerd zei

Het beste is om je geheimen, geheim te houden...

klaproos zei

whaahhahahaha

geen geheimen hebben dan maar hé:-)

merel zei

een dank je welletje voor je woordjes van steun bij het overlijden van mijn broer

Kay ♥ zei

goed meurning my dier A
voila bij de laatste kan ik niks aan toevoegen, ons kent ons he.
Een maandag met een knipoogje voor jou ♥

Di Mario zei

Weet je dit uit ervaring? ;-)

Love As always
Di Mario

Chantal zei

Haha, hoe herkenbaar voor ons vrouwen...

LUC zei

Dit durf ik zelfs niet riskeren met mijn vrouw :-)

Lenjef zei

Gecensureerde index


niet één mens is een open boek
ergens hebben we allemaal
een verborgen verhaal
of je nu een rok draagt of broek


Lenjef

Suske. zei

gelukkig is het hier momenteel rustig, ik ben alleen thuis.

Anna zei

Omgekeerd zal ook wel gelden hé!

sloeber zei

heeft iedereen af en en toe een geheim

antony zei

van de liefde ken ik niets dus ja en wie heeft er geen geheimen he
groetjes antony

Anoniem zei

Als het echte liefde is dan denk je dat niet. Dan vraag je gewoon hoe of wat... maar goed dat ben ik ;)

Pagina's