2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 mei 2012

Morgen is net vandaag, maar dan nog morgen.

12 opmerkingen:

Lutje zei

dat kan, dat kan ook niet, ik hoop eigenlijk dat het morgen beter weer is...

Chantal zei

En overmorgen is het gisteren

LUC zei

Laa&t maar hopen dat morgen snel vandaag is , weer vier dagen verlof dan :-)

klaproos zei

altijd afwachten of er wel een morgen komt:-)
vandaag leven:-)

DianaD zei

Elke dag is hetzelfde.

Kay ♥ zei

Helaas lijken alle dagen in dezelfde toon te verglijden,
daardoor krijg ik nog meer een beu gevoel.
Maar morgen minder dan gisteren maar meer dan vandaag ... ♥

christiene zei

Morgen is net vandaag maar dan een tikske anders.

sloeber zei

elke dag is voor verschillend hoor

Suske. zei

en gisteren was gelijk vandaag maar dan eerder !

Di Mario zei

Bij mij is het toch elke dag anders.

Love AS Always
Di Mario

jpascale zei

maar morgen is toch weer een andere morgen :)
bedankt voor je bezoekje

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat zou ik in twijfel durven trekken, a vd aa! ;-))

maar dat morgen morgen is, dàt kan ik niet ontkennen! :-))

veel plezier,

Pagina's