2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

29 mei 2012

Alleen zijn zonder eenzaam te zijn is een beroep, kluizenaar.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Een kluizenaar kan inderdaad goed alleen zijn, hij kiest ervoor.

Het moet in je zitten om alleen te zijn zonder eenzaam te zijn.

Lutje zei

beter gelukkig alleen als ongelukkig met 2 zeg ik dan...

klaproos zei

geweldig als je dat kunt,
velen zijn inzaam in een relatie, dat lijkt me zó erg ...
dan beter alleen :-)

Marjolijn. zei

Alleen zijn is niet eenzaam.

merel zei

mooi gevonden , en inderdaad alleen zijn wil niet altijd zeggen dat je ook eenzaam bent

LUC zei

Ben heel graag eens eenzaam !

willy zei

een moeilijk beroep...

Chantal zei

Leuk dat je eens binnenwipte!
Hartelijke groet

Kay ♥ zei

Ik ben wel eens graag alleen
alle geweld buitensluiten
en rust in mijn hoofd toelaten.
Maar alleen wil ik niet zijn,
heb af en toe een schouder nodig
een troostend woord of wat vriendschap.
deze komt nooit te vroeg maar steeds te laat. ♥

christiene zei

Een ieder die alleen is nog niet eenzaam.
Soms is iemand eenzaam en toch niet alleen.
En het is ook nog een kunst om er iets van te maken samen of alleen.

klaverke zei

Je eenzaam voelen,komt het pijnlijkst naar vore,tussen een hele hoop andere koppels (ondervonden na mijn eerste stuk gelopen huwelijk)

Je NIET eenzaam en alleen voelen is daarom niet alleen een beroep, maar ook een KUNST ...

;-)


Groetje hersenspinsel ... !!!

Anna zei

Een kluizenaarsbestaan... je moet het maar kunnen!

sloeber zei

hij is mooi gevonden ,maar denk dat weinige het kunnen

Pagina's