2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 mei 2012

Er zijn momenten waarin je beter kunt buigen, maar er zijn ook momenten waar je beter kunt barsten.

10 opmerkingen:

klaproos zei

da's zeker:-)

dat herken ik heel erg goed.

Lutje zei

ps;aan de zijkant van mijn blog staat de bron, het is uit een kalender die ik elk jaar hiervoor koop.
Een mens is niets anders dan buigzaam niets, we moeten niks anders doen dan meebuigen enzo ;-)
al buig ik zelf niet zo vlug

Chantal zei

en zo is het steeds een afweging die je moet maken

LUC zei

Als ik in mijn recht ben barst ik liever ! Maar buig niet !

Di Mario zei

Als je maar het goede moment er voor uitpikt.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Constatie my dear A:
ik plooi amper, geef zelden een tweede kans. Klinkt het niet dan botst het maar ... gelukkig is er in aantal maar eentje: ik ;-)

Toedels ♥

Ann zei

Buigen als riet...
of uiteenbarsten in 1000 stukskes...
't zit allebei in ons

sloeber zei

ben volledig akoord

Anna zei

Ik ben nogal flexibel, of tenminste zo lijkt het toch ;-)

DianaD zei

Ik buig vaak maar barst op zijn tijd.

Pagina's