2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 mei 2012

Doe dat weinige waarin je goed bent, de rest doe je toch al.

14 opmerkingen:

Lutje zei

ik probeer....

DianaD zei

Ik doe daar echt mijn best voor. Elke dag weer, met veel liefde en doorzettingsvermogen.

Anna zei

De ene dag lukt dat al beter dan de andere :-)

klaproos zei

precies dat doe ik :-)

Yvette zei

echt wel!

Di Mario zei

Ook of maandag.

Love As Always
di Mario

Chantal zei

waar

Kay ♥ zei

ellow A-tje
elke dag probeer ik goed te doen,
ben ik dan weer blij met wat ik presteerde. Helaas kan ik niet voor iedereen het beste brengen.
Voor jou een maandag-♥

Marjolijn. zei

Zo is het, helemaal waar.

willy zei

dat probeer ik toch...

yvonne zei

dank voor je reactie op mijn weblog, ik heb jouw blog ook even bekeken. heel apart dat je deze spinsels neer kan zetten.
Een variant op je laatste tekst heb ik ergens gelezen:
als je goed doet wat je moet, dan doe je goed genoeg.

Ann zei

Jij doet het duidelijk al A!

sloeber zei

elke dag probeer ik,maar het lukt niet altijd

Han zei

Er zijn zo weinig dingen waar ik goed in ben, er zijn meer dingen wat ik verpruts als ik er aan kom. :(

Pagina's