2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

27 mei 2012

Lust op eerste gezicht is dagelijks, liefde op eerste gezicht een paar keer in een leven.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Inderdaad er zit een groot verschil tussen.

Lutje zei

klopt!

Kati zei

helemaal waar!

Jessy zei

Had het nog nooit meegemaakt: liefde op eerste gezicht...
Deze dag (27-05-2012) zal in mijn hart gegrift staan als liefde op eerste gezicht. Zal zijn gezicht nooit meer vergeten. Zal van niemand meer houden dan wat ik toen voor hem voelde. Wat een golf van liefde die me onderuit haalde. Nooit geweten dat ik zoveel kon voelen.
Niks is meer zoals het was.

Jessy zei

Had het nog nooit meegemaakt: liefde op eerste gezicht...
Deze dag (27-05-2012) zal in mijn hart gegrift staan als liefde op eerste gezicht. Zal zijn gezicht nooit meer vergeten. Zal van niemand meer houden dan wat ik toen voor hem voelde. Wat een golf van liefde die me onderuit haalde. Nooit geweten dat ik zoveel kon voelen.
Niks is meer zoals het was.

Jessy zei

Deze dag (27-05-2012) zal voor mij altijd de dag zijn dat ik liefde op eerste gezicht ervaarde. Niks is meer hetzelfde aan mij. Alles veranderde dat ik hem in zijn ogen keek.
Zo heb ik me nog nooit voor iemand gevoeld. Ik wist niet dat ik het in me had om zo lief te hebben.

Lenjef zei

Dringend een bril nodig?


het was liefde op het eerste zicht
maar bij nader inzien
deed hij misschien
de derde keer beter de ogen dicht


Lenjef :)

Pagina's