2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

1 jun 2012

Wat je ook verliest, verlies nooit je ik.

14 opmerkingen:

Lutje zei

ik zal 't onthouden....

Di Mario zei

Je belangrijkste bezit.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

die neiging heb ik wel ....

Marjolijn. zei

Nee, daar moet je zuinig op zijn en goed op passen.
Op naar een fijn weekend.

LUC zei

Mezelf , jezelf hoor ik liever ik is zo bzitterig ik achtig !

Chantal zei

blijf trouw aan jezelf, ALTIJD!

christiene zei

Je eigen ik verliezen is het ergste wat een mens kan gebeuren.
Ik heb er een gedicht over geschreven.. te lezen op mijn weblog.
[Geloof hoop en liefde.]

Fijne weekend.

Anna zei

Dat is héél, héél belangrijk @->--

Kay ♥ zei

AAAAtje jij ook niet he
al kan ik daar niet omheen kijken hehe. Bye van Ik ♥

Sjoerd zei

Ik zal voortdurend achter me kijken...

DianaD zei

Blijf trouw aan jezelf. Ook in moeilijke tijden hield ik mijn ik, mijn Zelf goed stevig vast.

joten zei

laat net dat zo moeilijk zijn...

HansDeZwans zei

Dit vind ik wel geslaagd. Ga ik onthouden.

Ingelien zei

ik verloor veel maar dat weet je intussen, maar mezelf verloor ik gelukkig niet!

Pagina's