2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 okt 2015

Zowel het leven als de dood moet je op voorbereid zijn.

11 opmerkingen:

Lutje zei

het zit natuurlijk altijd ergens in je achterhoofd dat je leeft en sterft

Salty Letters zei

... het overkomt je altijd sneller dan gedacht.

Kay ♥ zei

De dood is de bezem van God.Hij veegt ons zo op een hoopje ;-)

Sjoerd zei

Ik hoop dat ik gewoon niet meer wakker wordt op een dag.

Elisabeth zei

Op het leven worden we niet voorbereid ,we worden gewoon op de wereld gezet .De dood hebben kunnen we zelf inspraak in hebben .

Mirjam Kakelbont zei

Ik hoop dat ik erin blijf in mijn slaap maar dat zal wel een té optimistische gedachte zijn, want zomaar in slaap vallen is er niet bij...
Tot blogs!

Suske. zei

op 90 jarige leeftijd sterven met een 20jarige sexbom in mijn bed zie ik wel zitten.

Medium Marianne zei


Zelfs al is men voorbereid, het leven en de dood komen altijd onverwachts. Leef nooit naar deze 2 toe, anders glipt het leven als zand door vingers weg..

willy zei

voor zover dit mogelijk is A

Rebbeltje ★ zei

Dat laatste komt toch onverwachts... toch?

gerdaYD zei

Op het leven kan je niet echt voorbereid zijn, je komt tenslotte op de wereld met een schone lei. Maar op de dood wel, daar heb je je hele leven voor...

Pagina's