2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 okt 2015

Geheimen zijn duister, vandaar de duistere geheimen.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, voor degene die het geheim niet kent! ;-))

Lutje zei

en wie heeft er geen duistere geheimen...

Sjoerd zei

Anders waren het geen geheimen...

gerdaYD zei

Drie mensen kunnen een geheim bewaren wanneer twee van hen dood zijn (Benjamin Franklin).
*wink, big smile*

willy zei

tja, we kennen het geheim toch niet...

Kay ♥ zei

Geheimen zijn als adrenaline
die uw inwendig hunkeren naar wat stillen,
maar ook al zijn ze duister
luister, naar het licht van je hart ♥

Garfjeuh zei

hah, geheimen zijn niet altijd duister, denk ik.

Medium Marianne zei

En die nemen we mee het graf in ;-)

Suske. zei

behalve wanneer men ze op Facebook zet.

Yvette zei

je zou eigenlijk geen geheimen moeten willen hebben

Rebbeltje ★ zei

Geloof niet dat ik die veel heb

Mirjam Kakelbont zei

Geheimen horen ook duister te blijven~! Mijn moeder kan nooit een geheim bewaren. Als kind heb ik daar veel last van gehad, daardoor zwijg ik nu wel als het graf ;-)
Liefs

Pagina's