2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

29 okt 2015

Voor wat ik voel zijn meestal geen woorden.

16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Sommige dingen zijn moeilijk uit te leggen.

Mooi dagje AAA.

Lutje zei

uw gevoel is uw gevoel, dat kan iemand anders zich toch niet voorstellen of indenken

Suske. zei

Ieder voelt het zijne.

די מריו zei

Je kunt gewoon niet alles in woorden uitdrukken.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

... en nu ik het 'ikke' heb gelezen Aatje, begrijp ik je des te meer!

Happy Hulk zei

O!

Kay ♥ zei

Er zijn niet altijd woorden nodig, want het hart denkt meer dan het brein,
om dat te kunnen uiten moet er veel gevoel zijn!
K die de A-vergeet-je-nietje-groet ♥

Sjoerd zei

behalve als het pijn doet, dan zeg je au...

Lies zei

Soms los ik dat schriftelijk op met *zucht*...
Lie(f)s.

Medium Marianne zei


Woordeloos gevoel is het mooiste gevoel, het hoeft niet uitgedrukt te worden ;-)

Anoniem zei

Woorden zijn niet altijd voldoende om net dat te verwoorden, wat je zou willen verwoorden. Ook al is de woordenschat onuitputtelijk, toch zijn er soms nog enkele ontbrekende woorden, die niet toelaten net datgene wat je zou willen verwoorden te verwoorden.

willy zei

soms zijn daar geen woorden voor...

Mijn blog zei

Bij mij ook niet

Mirjam Kakelbont zei

Heel vaak kan ik de juiste woorden niet vinden. Ik ben blij dat ik niet de enige ben ;-)

Elisabeth zei

Soms zijn we gewoon woordeloos omdat woorden overbodig zijn

Ingelien zei

soms kan je wel verwoorden wat je voelt in woorden, in lichaamstaal enz.

Pagina's