2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 okt 2015

Gelijk hebben is een,
gelijk krijgen is twee,
en gelijk hebben, en krijgen, ….
krijg je niet.

17 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. je zou wel 'ns gelijk kunne hebben, aaa! :-)))

Marjolijn. zei

Je krijgt niet altijd wat je graag zou willen..... :-)

די מריו zei

Ik krijg nu nog altijd gelijk van de kinderen.....

Love As always
Di Mario

Lutje zei

waarom niet, als je gelijk hebt , heb je gelijk, ik kan daarmee om

Merel zei

Soms is gelijk hebben moeilijk

Ik heb juist weer woordjes geprogrammeerd voor woensdag nu nog eventjes heel rustig aan genieten

Lies zei

Dat is ook héél moeilijk...
Lie(f)s.

willy zei

uitzonderingen bevestigen deze regel A

gerdaYD zei

Daar heb je goed over nagedacht en knap verwoord ook Aatje!

Sjoerd zei

Ik voor mij, krijg en heb je gelijk...

Walter zei

laatst had ik gelijk en dat gaf een leeg gevoel.

ria zei

je gelooft me niet, maar toch is het zo,
"ik heb meestal gelijk",
maar krijgen....da's een ander paar mouwen.
Dus laten we het maar in het midden.

Medium Marianne zei

Ik geef je helemaal gelijk..

Anoniem zei

Je kan niet alles verlangen in het leven. Soms krijgt men al eens het gelijk aan zijn kant, of weet men van zichzelf dat men gelijk heeft. Maar allebei samen, dat is toch hoogst uitzonderlijk en zou enkel maar leiden naar een groter idee omtrent zichzelf. Dus bescheiden blijven is hier op zijn plaats.

Garfjeuh zei

Als ik weet dat ik gelijk heb, krijg ik meestal wel gelijk.
Fijne week.

Kay ♥ zei

Je hebt van die mensen die wat ze gisteren droomden, vandaag willen hebben, zodat ze morgen hun gelijk halen ;-) Toedels aan die A.

Rebbeltje ★ zei

Heel soms ben ik een van de gelukkige die dat dan ook krijgt ;)

Mirjam Kakelbont zei

Vroeger, als ik gelijk had wilde ik het ook per se krijgen. Nu zal het me een worst wezen. Verstand komt met de jaren ;-)
Lieve groet

Pagina's