2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 okt 2015

Wanneer je ergens van een hoogte van 500 meter afspringt, dan zijn de eerst 499 meter fantastisch, het is enkel de laatste meter en daarna dat dan klote is.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ik weet bij voorbaat al dat ik niet ga springen, tenminste niet van die hoogte.
Mooie dag vandaag.

די מריו zei

Is dit naar aanleiding van die jongen die van de week voor het eerst ging parachutespringen. Dat ging niet helemaal goed. Ik denk niet dat hij 499 meter heeft genoten.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Ik zou zelfs zeggen, de allerlaatste millimeters. Als je die tenminste haalt, want je zou wel eens onderweg kunnen blijven hangen *wink, big smile*

Sjoerd zei

Dat neerkomen is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...

Anoniem zei

ja dat dat denk ik ook pffft

Anoniem zei

Het zal in elk geval hard aankomen, maar of je daar veel zal van voelen, dat is nog de vraag. Als je dan die hoogte springt, is succes gegarandeerd. Je zal het echter niet kunnen verder vertellen.

Elisabeth zei

Oef ik ga dat maar niet uitproberen !

Mirjam Kakelbont zei

Waarschijnlijk heb je gelijk maar helemaal zeker ben ik er niet van.
Lieve groet

Kay ♥ zei

Je moet niet van hoog springen, om laag te vallen.
Mechels spreekwoord, want zelfs over een stokje vallen er sommigen te pletter.
Durft nu niet lachen he A-tje :p

Rebbeltje ★ zei

Dat rotgevoel zou bij mij al beginnen voor het springen :)

Mey zei

Luchtkussentje eronder A, en dan kan het ineens heel erg leuk worden. :-)

Pagina's