2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 okt 2015

Ga snel door (met) het leven, voor je het weet is het voorbij.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Zo is het...!
Vandaag graag weer zo'n mooie stralende zonnige dag... :-)
Goede start van de nieuwe week.

Lutje zei

rustig aan is gezelliger :o)

Sjoerd zei

Dat gaat snel ja...

gerdaYD zei

Inderdaad, als ik zo eens rondom mij kijk, zijn er al velen heen gegaan zonder volop van het leven te kunnen genieten, laat staan een lang leven!

Anoniem zei

ja als je ouder word weet je dat je leven in een oogopslag voorbij kan zijn

די מריו zei

Ik doe altijd rustig aan.. het gaat al snel genoeg.
Waarom zou ik gehaast en gestrest mijn dood tegemoet gaan.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Elke dag leef ik in derde versnelling al moet ik soms wel eens terugschakelen ook.
Voor je het weet val je stil ;-)

Medium Marianne zei

Doet me denken aan het liedje van Herman van Veen ;-)

Rebbeltje ★ zei

En je weet niet wanneer dat zal zijn...

fotorantje zei

nee nee, niet te snel, gewoon bewust zijn van elk uur, elke minuut

Pagina's