2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 okt 2015

Er is zo ontzettend veel te weten, en helaas zo weinig dat we weten.

8 opmerkingen:

Lutje zei

ik weet heel veel niet, dat is toch normaal, je kan niet van alles op de hoogte zijn.
+
juist moest ik aan je denken en ik ben het terug gaan zoeken:
Ik neem af

en toe af

en af en

toe toe

Sjoerd zei

Soms is het beter niet teveel te weten.

gerdaYD zei

Tja, een mensenleven is daar veel te kort voor, en ook het verstand niet groot genoeg...
OT: jij hebt die Kinetische sculpturen van Theo Jansen dus ook gezien, schitterend hé Aatje?

Lies zei

De nagel op de kop !
Lie(f)s.

willy zei

eigenlijk een geluk dat we niet alles weten

Kay ♥ zei

Daarom leren we elke dag iets bij,
om het samen met het verleden waarvan we niets wisten
te zetten op een rij,
van gedachten :-)

Rebbeltje ★ zei

Wil echt niet alles weten :)

Mirjam Kakelbont zei

Mijn biologieleraar op de middelbare school (late middeleeuwen :-) ) zei altijd: "Hoe meer je weet van iets, hoe minder je weet van niets," en dat vind ik wel een mooie.
Lieve groet!

Pagina's