2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 okt 2015

Ik schrijf wat ik schrijf
vraag niet wat ik schrijf
maar lees wat ik schrijf
want dat is wat ik schrijf.

15 opmerkingen:

Yvette zei

een hele diepe denk vraagt dit!

De Boerin zei

Ik heb het gelezen en denk er nog even over na.....

Marjolijn. zei

Wie schrijft die blijft...!!

Lutje zei

je schrijft nogal, het is iets om over na te denken, en dat zijn de beste ;-)

gerdaYD zei

Wie schrijft die blijft... althans dat hoop ik. Want jammer genoeg geraken veel diepgaande schrijfsels in de vergetelheid omdat de 'mens' liever niet al te veel nadenkt hé Aatjelief?

די מריו zei

Maar ik mag er toch wel vragen over stellen...

Love As Always
Di Mario

Lies zei

Ik lees...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Dat heb je mooi geschreven....

Garfjeuh zei

Helemaal juist.
Groetjes.

Merel zei

Ik probeer te lezen wat je schrijft

Anoniem zei

Vaak wordt iets wel gelezen, maar of er ook wordt over nagedacht, dat kan de schrijver enkel en alleen maar hopen. Soms krijgt men een gepaste commentaar over de inhoud, maar ook dikwijls nietszeggende woorden. Daar moet men dan als schrijver vrede mee nemen.

Kay ♥ zei

Ik heb het geschrevene gelezen, want deze schrijver waardeert uiteraard het schrijven van een andere schrijver. Het stoort mij ook vaak dat er niet gelezen wordt en er dan een onliner onder geschreven wordt waarvan men meteen merkt dat die schrijver het geschrevene minder goed gelezen heeft. Geef toe wat jij schrijft leest ondergetekende wel en becommentarieërt het geschrevene dan ook nog eens met een schrijven. Heb ik dat goed geschreven en gelezen?! ♥

Rebbeltje ★ zei

En dan ook nog begrijpen...of is dat niet belangrijk ;)

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik lees wat je schrijft ..

maar eigenlijk lees ik .. wat ik wil lezen. ;-))

Mirjam Kakelbont zei

Soms staat er meer tekst tussen de regels te lezen...
Lieve groet

Pagina's