2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 okt 2015

Ik heb mij met en door het leven gemodderd, met mijn dood ben ik dat niet van plan.

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

Dat geloof ik vrij want nog eens door de modder ploegen na een leven pezen, dat wens ik je niet toe Aatje!
Wat ik je wel toewens is een schitterende zondag...

Lutje zei

aanmodderen met de dood vindt ik ook maar niks, eerst leven en dan zie ik wel

Sjoerd zei

Ach, moddergevechten kunnen ook leuk zijn.

Medium Marianne zei

Zolang je maar niet verzuipt in een modderpoel mag je gerust wat aanmodderen. Bij de dood mag je al die modder achter je laten en ga je schoon en fris op reis..

Kay ♥ zei

Als de Dood komt slaat hij onverwacht ne compleet ter verrassing toe,
laat het onze minste zorg zijn in de hoop dat het pijnloos verloopt ♥

Mey zei

Maar wanneer je onder de zoden gaat liggen, dan is dat toch af en toe nog wel een beetje aanmodderen hoor. ;-)

Pagina's