2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 okt 2015

Vele lijken op elkaar, de overeenkomst is echter enkel maar het lijken.

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Gelukkig is iedereen anders.

די מריו zei

We zijn allemaal hetzelfde, maar toch allemaal uniek.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Een goede vergelijking verfrist het verstand.♥

Anoniem zei

Schijn bedriegt. Wat op het eerste zicht gelijkenis vertoont, kan naderhand totaal anders zijn. Immers identiek bestaat niet echt, er is altijd wel een klein onderscheid te bemerken.

Mirjam Kakelbont zei

Ik sluit me van harte bij Di Mario aan!
Liefs Kakel

Medium Marianne zei

Ik sta achter het antwoord van Joris dat mijn antwoord had kunnen zijn ondanks ons onderscheid van Zijn.

Rebbeltje ★ zei

Vind juist dat velen niet op elkaar lijken en toch zijn we allemaal uniek als mens

Pagina's