2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

11 okt 2015

Zaken gaan zoals ze gaan en als dat niet is dan zijn ze achteraf gezien toch gegaan zoals ze zijn gegaan.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Het gaat zoals het gaat...!
Mooie zondag.

gerdaYD zei

(...)
Het valt niet mee,
Nee het leven zit vol wanhoop en frustraties
Maar na regen komt weer zonneschijn
Al ben ik nog zo ver van huis
En zijn de wegen bar en slecht
Aan het eind van elke reis,
Kom ik toch weer op de juiste plaats terecht
Toch heb ik niets te klagen
Nee het is zo slecht nog niet
Alles gaat zoals het gaat
Ik leef mijn leven en geniet (...)
© Die Twa

... en ik hoop dat dit voor jou ook zo is!

Lutje zei

het is zoals het is....

Sjoerd zei

Gelukkig dat het zo gegaan is, het had ook anders gekund.

Lies zei

Af en toe een beetje bijsturen... !?
Lie(f)s.

די מריו zei

En zo gaat he.. maar dat is niet alleen met zaken maar ook met zaken...

Love As Always
Di Mario

Medium Marianne zei

Dat is het leven, alles gaat zoals het komt en ziet men pas achteraf het doel in plaats van vooraf..

Anoniem zei

Achteraf bekeken is het vaak gegaan zoals het is gegaan, misschien niet altijd naar wens, maar wat voorbij is, is voorbij. Het lot bepaalt nu eenmaal veel in het leven, er is nog de factor toeval en daarnaast zijn er nog tal van andere omstandigheden die het verloop der dingen bepalen. So what? c'est la vie A.

Kay ♥ zei

Onverrichterzake hebben we niet alles in de hand,
een mens is al blij met een bevredigend antwoord :-)

Mirjam Kakelbont zei

Het is zoals het is...
Lieve groet

Pagina's