2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 nov 2015

Probeer van het verleden enkel het goede en mooie bij je te houden. Laat de rest in het verleden.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

het verleden is het verleden.
't kan hoogstens een goeie les zijn! ;-))

gerdaYD zei

Soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan... hoewel de mens van nature uit geneigd is het slechte te vergeten, gelukkig maar!

Sjoerd zei

Ik kijk nooit achterom...

Chantal zei

Hummm... niet altijd even makkelijk!!! Ik doe mijn best

Medium Marianne zei

Het verleden is vandaag een illusie ;-)

willy zei

daar hou ik het ook op, enkele uitzonderingen niet te na gesproken

fotorantje zei

mooi, dat moeten we zeker doen

Mijn blog zei

Goed gezegd dat ga ik proberen.

merel zei

dat probeer ik ook maar is niet altijd gemakkelijk

Els04 zei

wijs!

Flavie zei

Niet altijd gemakkelijk...

Kay ♥ zei

Een moeilijke, want een deel van je erfenis kan je niet zomaar verwerpen ♥

Pagina's