2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 nov 2015

Is mijn dood van mij ?

13 opmerkingen:

די מריו zei

Ook.. van iedereen.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Dat en je leven zijn misschien de enige dingen die inderdaad van jezelf zijn...

Lutje zei

het is uw dood, maar je zit in de harten van zoveel mensen die aan je denken

willy zei

ja maar ook van allen die je gekend hebt

Kay ♥ zei

het is uw dood maar eigenlijk deel je hem met de omstaanders. Liefs ;-)

Sjoerd zei

Ik denk het niet

Yvette zei

Net als je geboorte...

Ot

Je kan op wordpress lastig reageren maar het lukt wel met een facebook login

Al dat gedoe ook..

Anoniem zei

Ot in de naam van god is heeeeel sarcastisch bedoeld
Hoe kan ik dat benadrukken? Heb jij een idee?

Yvette zei

Geen facebook.....kan ook via twitter of google

Rebbeltje ★ zei

Nu van mij mag je het voor jezelf houden...maar meestal maken anderen dan de keuze

Elisabeth zei

Ja hoor de dood is van jou en de rest is voor de nabestaanden !!

Mirjam Kakelbont zei

De dood is van ons allemaal...
Wat een mooie, A'tje!
Lieve groet

Mey zei

Hmm. Ik denk het wel. Want wanneer men zijn leven niet meer wil leven is het eigenlijk ook aan hen om voor hun dood te kiezen. Het recht te leven, en het recht te sterven: dat behoort aan de persoon zelf, aan niemand anders. Hoe verschrikkelijk dat ook kan zijn voor anderen.

Pagina's