2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

3 nov 2015

Dat ik al gek ben is het enigste dat mij ervan weerhoudt om gek te worden.

8 opmerkingen:

Lutje zei

gekker dan gek hoeft inderdaad niet :o)

די מריו zei

Plus het feit dat het me vandaag even niet uit komt.

Love As always
Di Mario

gerdaYD zei

Liever een leuke gek dan een vervelende wijze man/vrouw... toch?

willy zei

normaal is al gek genoeg...

Kay ♥ zei

Jij toch niet? nooit durven denken sie :p

Sjoerd zei

Een mens is zo gek als hij zich voelt.

Medium Marianne zei

Liever een leuke gek dan een gekke dwaas :-D

Rebbeltje ★ zei

Och zo gek zijn je teksten niet ;)

Pagina's