2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 nov 2015

Als je denkt dat je gek bent en je weet dat je dat denkt, dan ben je nog niet zo gek.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Helemaal waar...!
Goede start van de nieuwe week...!

די מריו zei

Dan ben ik mijn hele leven nog niet gek geweest...

Love As Always
Di Mario

Lutje zei

een beetje gek zijn is gezond :o)

gerdaYD zei

geachte dames geachte heren
ik heb steeds getracht om
eerlijk te proberen
de slapeloze nachten
de zoete lof der zotheid
ik zie hem vaak staan wachten
ik zie hem in de verte staan
vader vergeef het hun
vader vergeef het hun
's avonds als zijn hart breekt
's avonds in de verte

ik ben niet gek
ik ben volstrekt niet gek
ik ben helemaal niet gek
ik ben een nagemaakte gek

geachte dames geachte heren
ik heb steeds getracht om
eerlijk te proberen

ik ben niet gek
ik ben volstrekt niet gek
ik ben helemaal niet gek
ik ben een nagemaakte gek
© Spinvis
*wink, big smile*

Sjoerd zei

Ik ben niet gek, ik kan vliegen...

Lies zei

Allee, courage... !
Lie(f)s.

Medium Marianne zei


Zolang je het zelf beseft, is er niks aan de hand. Als anderen het zeggen?....

Suske. zei

deze redenering is nog zo gek niet !

Salty Letters zei

Liever gek gezond dan ziek normaal.

Rebbeltje ★ zei

Prettig gestoord dan ?

Mirjam Kakelbont zei

Ik heb eens drie weken achtereen niet kunnen slapen. Toen dacht ik echt dat ik gek werd; tenzij ik bij mijn volle verstand was. Ik hoop het nooit meer mee te maken...

Pagina's