2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 nov 2015

Het is niet het sterven dat beangstigend is, wel het feit dat je sterfelijk bent.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

De manier waarop is toch ook wel spannend..!

Op naar een mooi weekend...!

Lutje zei

en als je dat dan nog regelmatig op je werk en in de familie ziet, dan weet je t helemaal

gerdaYD zei

over sterfelijkheid, dood en angst en zo

enkel nog het fluisteren van stemmen
naast ons slaan de deuren dicht en
de feesten zijn voorbij; wat over is
is voer voor beesten die in de dag
onzichtbaar zijn zoals wij en meestal
achter muren veilig leven voor het
vallen van sneeuw en de sporen
die zij daarin achterlaten
of ik het droom of niet wil niemand weten
in mijn koorts zie ik duidelijk hoe zij reeds
hand in hand staan, de al uitverkorenen
als geesten staan zij daar onder de lantaren
en bekijken mij; ik denk dat zij over mij waken
al hoor ik hen mijn naam al roepen en of ik
wil meekomen ergens achter de wolken
stil staar ik door het raam waar niemand is:
geen ster noch vogel, geen enkele bloem
in het lantarenlicht alleen als wit doek
een stuk papier; zo graag wil ik een teken
van hen en nog meer tijd om mijn doden
te ontvangen of misschien wel voor altijd
de leegte van dit venster, de regen, de nacht
sunset 03-01-2013

ria zei

"Spannend", zou ik het niet noemen,
maar hoe het gaat gebeuren,
dat weten we niet, en al maar goed ook.

Geniet van het leven,
zolang het ons is gegeven.
ria39

Sjoerd zei

Een gewaarschuwd mens...

willy zei

en daar komen we niet onderuit

Medium Marianne zei

Wat is sterfelijk? dat je lichaam sterft en je ziel doorleeft.
Het is eerder de angst voor de angst dat angstig maakt ;-)

Elisabeth zei

Ben in de ''Herfst ''van mijn leven nu en brrr ik denk er TE vaak aan .

Suske. zei

daar lig ik niet wakker van.

Rebbeltje ★ zei

Ja als je daar inspraak in zou hebben.

Happy Hulk zei

Nee, heb ik totaal geen problemen mee
Liever vandaag dan morgen

Pagina's