2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

9 nov 2015

Na al dat leven, komt al die dood.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Wanneer weet niemand, maar dat hij komt is onvermijdelijk.

gerdaYD zei

In de herfst wordt er duidelijk iets meer over de dood gemijmerd, en dat is op jouw blog niet anders. Maar weet je, daarna komt er beslist iets anders, al zal je er zelf niets van merken...

Lutje zei

gelukkig kennen we het leven,
en niet de dood

klaproos zei

het is gek A,
m'n broer is al weer een maand overleden ... en het leven gaat gewoon door, al lijkt de wereld stil te hebben gestaan...

Sjoerd zei

Och, langzaam sterven we af...

Mirjam Kakelbont zei

Weet je, soms vind ik dat heel geruststellend...
Lieve groet

Mirjam Kakelbont zei

Sorry A'tje, dat het zo moeilijk is reacties op mijn blog achter te laten. Ik heb heel weinig technische kennis. Ik zal het mijn helpdesk vragen.
Lieve en verontschuldigende groet
Kakel

Medium Marianne zei

De dood die voor sommige toch een verlossing en bevrijding mag zijn.
En wat is dood dat in harten voortleeft ;-)

willy zei

en daarin zijn we met zijn allen gelijk

Suske. zei

hoe het is om dood te zijn heeft niemand me verteld.

merel zei

dat staat iedereen te wachten, rijk en arm

Kay ♥ zei

Tja met die gast hebben we helaas een contract ;-)

Rebbeltje ★ zei

Mag je uitrusten van het leven ;)

Pagina's