2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 nov 2015

Intussen gaat het leven verder. En zo gaat men door (met) het leven.

7 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, gelukkig wel.
We moeten ons niet gek laten maken.

gerdaYD zei

*zucht*
Hier is niet veel aan toe te voegen hé Aatje, na de recente, vreselijke gebeurtenissen?

Sjoerd zei

We hebben geen keus...

Lies zei

Soms is 't een genadeloze pletwals...
Lie(f)s.

fotorantje zei

we kunnen niet anders dan blijven en moed houden
warmte delen

Mirjam Kakelbont zei

We hebben geen andere keus dan verder te gaan met leven.
Isis brengt haat. Volgens mij bereiken ze het tegengestelde: verbroedering en saamhorigheid. Laat dat altijd zo blijven!
Lieve groet en sorry dat het zo moeilijk is voor je om een reactie op mijn blog achter te laten.

Mirjam Kakelbont zei

Ik heb problemen met het blog van Logbankje. Mij lukt het alleen een reactie achter te laten, als ik een reactie typ in het reactieveld. Ik kopieer deze, klik linksboven op vernieuwen, wacht tot de nieuwe pagina geladen is, plak het bericht in het reactieveld en verzend het. Wel omslachtig, maar de aanhouder wint :-)
Lieve groet

Pagina's