2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 nov 2015

Ben erachter gekomen toen ik de andere richting nam, dat er niks mis was met de richting die ik voorheen ging.

12 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Fijn toch, dat er meerdere richtingen zijn...!

Nee ik heb geen problemen met WP.
Fijne zaterdag.

Lutje zei

je eerste gedacht is meestal het goeie, ik heb dat ook al meegemaakt, je wil dan eens veranderen maar dan lijkt het nog slechter

די מריו zei

Het gras lijkt altijd groener bij de buren.. maar ook dat gras moet je maaien.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Heel herkenbaar Aatje! Nou ja, welke richting men ook kiest, je moet het er mee doen en er het beste van maken... toch?
Net zoals jij naar ik hoop, het beste van het hele komende weekend maken zal!

Lies zei

Knap gezien !
Lie(f)s.

willy zei

dan ben je goed bezig

satoriwoman zei

die is leuk ontdekt. Ken het ook.

Medium Marianne zei

Kun je nog eens van opkijken dat je eerdere richting toch zo slecht niet was door achteraf te vergelijken ;-)

Sjoerd zei

Ik volg de weg die ik neem, soms is die weg verkeerd en moet ik een andere nemen, maar meestal gaat het goed. Over het reageren kan ik niets zeggen, ik heb er zelf zo goed als geen last van, alleen logbankje moet ik wel eens opnieuw invullen....

Rebbeltje ★ zei

Altijd fijn als je daar door eigen ervaring achter komt...toch?

Kay ♥ zei

Volg de weg die jij het juiste acht.
(ot: ik kan wel op wordpressblogs)

Mirjam Kakelbont zei

Linksom of rechtsom kun je dingen leren in het leven...

Pagina's