2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 nov 2015

Het verleden is als een schaduw, ongrijpbaar maar achtervolgt je altijd.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Onontkoombaar
Greets

Mey zei

Heel waar. Soms ligt de schaduw voor je en kun je er de ene keer even schuilen tegen de hitte, maar de andere keer krijg je het er koud van. In dat laatste geval kan hij maar beter achter je blijven liggen.

klaproos zei

simpel zat :-)

Elisabeth zei

Klopt helemaal

christiene zei

Ha A, als we de schaduw maar achter ons houden
zo worden we niet over schaduwt.
Fijn weekend.
groetjes........

Merel zei

Zo is het inderdaad

Sjoerd zei

Ik denk nooit terug en kijk niet achterom.

satoriwoman zei

Leuk gevonden.

Kay ♥ zei

Uit die nevelen van mijn bestaan put ik de moed om verder te gaan ;-)

Rebbeltje ★ zei

Weinig last van...eerst een plekje geven en dan verder, achtervolgt het je ook niet.

Mirjam Kakelbont zei

Ja, dat is weleens moeilijk. Maar ik kijk wat ik van fouten geleerd heb en richt mijn blik op de toekomst!
Lieve groet

Pagina's