2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

26 aug 2012

Rechts is voor die die denken dat ze het gaan maken, en de weinige die het "gemaakt" hebben, links worden ze met het verstrijken van de jaren vanzelf.

6 opmerkingen:

DianaD zei

Begrijp ik het goed dat als je het uiteindelijk gemaakt hebt, je uiteindelijk na het verstrijken van de jaren weer vergeten word?

Marjolijn. zei

Je blijft ook rondjes draaien met alleen maar rechts, denken en doen.

Fijne zondag.

klaproos zei

ik geloof dat ik ook die kant op ga:-)

Lutje zei

dat klinkt politiek voor me....en daar ken ik niks van ;-)

willy zei

links en rechts...

ieder heeft het erover..

maar niemand schijnt te kunen definiëren wat ze daarmee juist bedoelen

Han zei

Stemwijzer?

Pagina's