2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

27 aug 2012

Ik wijs geweld af, dat doen we allemaal, desondanks is het leven ervan doortrokken, we doen het leven zelfs geweld aan.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Er zijn mensen die zich niet kunnen beheersen en uiten dit door geweld.

LUC zei

Heb nog nooit een wapen in de hand of geweld gebruikt , staat niet in mijn woordenboek ! Mijn kinderen hebben dat ook nooit gezien en hebben nooit (wapen) speelgoed gehad !

Lutje zei

geweld ken ik eigenlijk niet, ik ben niet sterk genoeg, verbaal wel ;-)

klaproos zei

af blijven wijzen, de liefde zal uiteindelijk overwinnen

Marjolijn. zei

Geweld brengt niets dan een hele hoop ellende.
Ook verbaal geweld, of het moet zijn dat je de hoogste noot over de liefde zingt.
Fijne maandag.

Kay ♥ zei

Dat is draaien in een cirkeltje
een straatje zonder einde. Ik keur geweld in elke vorm af
maar helaas zou ik dat met geweld moeten kunnen doen, dus zijn we weer bij af. @-tje blijf jij ook maar die brave, dan zijn we al met 2 hehe. ♥

Han zei

Het is moeilijk om als je geslagen wordt ook je andere wang toe te keren.

Als iemand u op de ene wang slaat, keer hem dan ook de andere toe” (Luc. 6,29)

merel zei

ik ben tegen geweld ... zie me niet het leven geweld aandoen ... maar het gebeurt helaas veel te vaak

Chantal zei

geweld is te veel aanwezig,

Agnès zei

Geweld is een item waar we elke dag mee worden geconfronteerd... vandaag ook weer... eindelijk een oplossing van een zaak van een aantal jaren geleden...en inderdaad in dit geval zeker werd het leven geweld aangedaan.. niet alleen voor het slachtoffer..maar voor velen... Agnès

fotorantje zei

erg toch hé

curieuzeneuzemosterdpot zei

nochtans bereik je niks met geweld!

geweld is niks anders dan onmacht en tja .. velen zullen tekort gedaan voelen, zeker? :-))

Pagina's