2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

29 aug 2012

Hoe eenzaam eenzaam kan zijn, kun je enkel maar weten uit ervaring.

12 opmerkingen:

DianaD zei

En door ervaring word je wijzer, en door wijsheid weet je er beter mee om te gaan.

Marjolijn. zei

Eenzaamheid is een gevoel, wat heel verschillend kan zijn.

Lutje zei

zo is dat eigenlijk met alles....ervaring doet veel

Di Mario zei

Iedereen zal het vast weleens mee hebben gemaakt.

Love As Always
Di Mario

Chantal zei

eenzaam is iets anders dan alleen, dat vergeten velen... ik kan heel goed alleen zijn zonder eenzaam te zijn

klaproos zei

precies,
ik heb geen idee, maar voel wel voel wel voor de mensen die het zijn.

hallo zei

Als ik me eenzaam voel dan verlaat ik thuis, in de bus, park, markt of bibliotheek zijn er veel leuke mensen om samen te babbelen.

Maar je moet wel beginnen ;-) Normaal begin ik met, "Exuzeer, praat je Nederlands? Wat betekent citadel, Meneer?"

Zo vertrek mijn gesprek altijd.

Geniet van mooi weer!

Suske. zei

eenzaam gevoel in de massa !

willy zei

iedereen heeft er wel eens mee te maken...

de kunst bestaat er in de eenzaamheid te doorbreken..

LUC zei

bEN DAAR BANG VOOR LATER EENZAAM TE ZIJN !

Kati zei

Ik sluit me aan bij Chantal.

curieuzeneuzemosterdpot zei

tja ..
de ene zoekt de eenzaamheid op, terwijl de andere hem verfoeit? ;-))

Pagina's