2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

10 aug 2012

Goede raad kreeg ik bijna nooit en naar slechte heb ik nog veel te veel geluisterd. Laten we over de goedbedoelde maar helemaal niet praten. 

7 opmerkingen:

DianaD zei

De goedbedoelde raad van schoonmoeders daar wil je echt niet altijd naar luisteren.

klaproos zei

altijd je eigen koers volgen A
:-)

Lutje zei

tja, goede raad wordt ook niet altijd geaccepteerd, maar je hart volgen is alles

Anna zei

Vooral naar je eigen intuïtie luisteren @->--

Kati zei

Hmm klinkt me heel bekend in de oren!

Kay ♥ zei

Ik bedoel het altijd goed
maar soms werden mijn worden verkeerd opgevat. Tja hun eigen schuld. Jou geef ik geen goede raad want het staat hier al vol wijsheden. Ze worden elke dag gesponnen aan een stevige levensdraad. ♥

Zijde weer op den boemel @-tje?

Yvette zei

grinnik

Pagina's