2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

15 aug 2012

Het leven is dat moment, wat ligt tussen niets en niets.

10 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, tussen het niets en niets kun je heel veel moois maken.
Fijne dag.

Di Mario zei

Nou ik kwam er met donder en geweld uit, dus ik wil dat niet niets noemen ;-)

Love As Always
Di Mario

Christiaan zei

Het zijn inderdaad gespinsels, waardoor je aan het nadenken wordt gezet. Ik heb je website al op mijn eigen website toegevoegd.

sloeber zei

weer een fijne nadenker

Anna zei

Hm, nadenkertje hoor!

Chantal zei

Leven is het altijd!

Kay ♥ zei

Moment, niets?
da houdde na nu veu meugelek.
Dan @ heeft mijn geboortestad op kop gezet. 't Is alsof ik erbij was. had je mij niet als gids kunnen meenemen? awel tis schoon.
U moet weten dat ik schuin over die brouwerij Lamot mijn half leven heb doorgebracht. Daar waar Kaytje de kwajongensstreken leerde
liep dan @ in mijn voetsporen. Heeft hem in de Van Beethovenstraat liggen dabberen
, de Deel afgevaren en wss de Vismarkt overlopen.
Ge hebt ons Margriet ( Margaretha van Oostijnrijk) toch gegroet
toen ge over de Schoenmarkt richting Sintrombéts toog?
man man de nonnen in he begijnhof spreken der nu nog van.
Maar geef toe A-tje dit is een historsiche stad he. ♥ Veel plezier nog!

Kay ♥ zei

Sorry vr de schrijffouten, komt van de rosé hehe. x

curieuzeneuzemosterdpot zei

en da's dan het alles! :-))

Kay ♥ zei

pske ... vraag en antwoord op mijn blog hehe. Tot later! x

Pagina's