2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 aug 2012

Het belangrijkste is niet wat het is maar dat het er is.

14 opmerkingen:

DianaD zei

Dat als het er is wil ik toch graag wel echt weten wat het is.

Anna zei

'What's in a name? That which we call rose by any other name would smell as sweet.' - William Shakespeare

Lutje zei

er is altijd iets dus....

merel zei

je doet me steeds weer nadenken

klaproos zei

ja dat klopt,
het moet er wel zijn:-)

Suske. zei

volledig mee eens

Di Mario zei

Ik ga eerder voor de kwaliteit dan voor de kwantiteit.

Love AS Always
Di Mario

Yvette zei

o...net als Merel moet ik weer nadenken...maar dat is niet erg..dagdag

Kay ♥ zei

En ik ben er sie
is dat een goeie?!


pske: over peperduur
trekt u dan ook zo een tootjes zoals maatje? hehe ;-)

Chantal zei

dat is zeker waar, maar wel een doordenker ook

LUC zei

Yep dat is zo !

Sjoerd zei

Je moet tevreden zijn dat het er is...

sloeber zei

sta achter je schrijven

christiene zei

maar wat is er dan?

Pagina's