2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 aug 2012

Niemand loopt voor ons, dat doen wijzelf.
Niemand spreekt of denkt voor ons, dan doen we zelf, alleen.
Alleen zijn is een primair feit van ons menselijk bestaan, ondanks onze pogingen het te ontkennen en eraan te ontsnappen.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Alleen zijn, een onderwerp waar ik graag over filosofeer.

Als je alles begrijpt over het onderwerp alleen zijn voel je je nooit meer alleen.

Zoals jij treffend schrijft het blijft een primair feit van ons menselijk bestaan. Leerde er maar meer mensen om er mee om te gaan.

Lutje zei

vandaag is het wel een denkertje dat je hier zet....
Begin de dag met een lach,
ik wens je een fijne donderdag

klaproos zei

een mens is zijn denken ... als je niet oppast:-)

Marjolijn. zei

Aan jezelf ontsnappen is niet mogelijk.
Fijne dag vandaag.

Chantal zei

als je alleen gelukkig bent, pas dan kun je het met anderen ook zijn

willy zei

alleen zijn..

zo scherp zou ik het niet stellen..

merel zei

eentje om te lezen en nog eens te lezen .... moet er goed bij nadenken en het tot me laten doordringen

Agnès zei

Die eerste regel brengt me ineens op een idee...je zult het nog wel zien...Agnès

Kati zei

Heerlijk is dat, alleen zijn, af en toe.

Anna zei

Poehé, wat een doordenker @->--

Han zei

Oef, dat is een pittige na denker voor vandaag!

antony zei

ik ben altijd alleen dat is niet echt fijn soms maar soms ook wel weer is maar hoe je bekijkt denk
groetjes antony

LUC zei

Dat is een heel straffe hoor Aa , gelukkig maar dat niemand ons anders bestuurd ! Innerlijk hebben we nog een beetje privé !

Pagina's