2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 aug 2012

Herinneringen, soms ben je blij dat het herinneringen zijn.

11 opmerkingen:

DianaD zei

De herinneringen uit mijn kinderjaren zijn me lief. Herinneringen uit mijn volwassen leven is een ander verhaal.

Lutje zei

de slechte herinneringen komen pas terug als je ermee geconfronteerd word, je probeert ze te verzetten...

Ann zei

Niet iedere herinnering wil je je herinneren.

Ingelien zei

juist!soms wil je ze ook vergeten!

Anna zei

Pfff ja, gelukkig wel ;-)

christiene zei

Je kunt ook blij zijn dat je het nog kunt herinneren.
natuurlijk als het mooie dingen zijn.

Han zei

Naar gelang je leeftijd stijgt worden de herinneringen steeds belangrijker in je leven.

Kati zei

Nou! (zei zij hartgrondig)

LUC zei

Herinneringen is de grootste schat die ik heb ( de mooie natuurlijk )

willy zei

als het mindere goede herinneringen zijn...

enkel de goede trachten te onthouden

Agnès zei

En soms ook niet...er zijn heel, veel leuke herinneringen...Agnès

Pagina's