2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

2 aug 2012

Er wordt veel gezegd en veel bedoelt,
maar het gezegde is niet altijd het bedoelde,
en het gezegde wordt niet altijd gehoord zoals het wordt bedoelt,
en veel van wat werd bedoelt gaat daarom verloren in het gezegde.

12 opmerkingen:

DianaD zei

Daarom zeg ik maar niets ...

Anna zei

Inderdaad, als ik wat je hebt gezegd goed begrepen heb tenminste ;-)

klaproos zei

zit je nou de hele dag met woorden te sprelen en te draaien vraag ik me af,
doe je ook aan wordfeud:-)

merel zei

nog eens een tweede keer gelezen maar inderdaad zo is het dikwijls

Chantal zei

die moet ik wel een paar keer lezen :-)

Kay ♥ zei

@-tje ahaatje een levensles
een spiegelbeeld
een flapuit
het niet nemen van een blad voor de mond
weloverwogen denken en dan zeggen
het eruit gooien en dan peinzen aiieoei de zoveelste spijker op de kop , met de jaren heb ik geleerd vriet assertief te worden daar waar ik vroeger zweeg.
Het is mij niet altijd in dank afgenomen maar ondertussen weten ze het maar he.
@-tje ik voel het aan mijn water
dat ge der ergens eentje zit te snoepen ;-)

een langehetemaandaugustusgewenst
en puzzel dit maar uit ♥

sloeber zei

deze keer zwijg ik

Sjoerd zei

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets...

Hallo zei

Ja, dat gebeurt wel. het is stom eigenlijk, maar ja, een goeie communicatie is niet alleen een skill of logica maar ook een wijsheid niveau.

Groetjes

antony zei

wow zeg hoe kom je er op echt gaaf dat je dit kan echt men pluim er voor af top weerom
groetjes antony

curieuzeneuzemosterdpot zei

"Wij zullen elkaar nimmer begrijpen zolang wij de taal niet tot zeven woorden terugbrengen."

kahlil gibran

Kati zei

Ge bent een wijs man, A

Pagina's