2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

18 aug 2012

Wat je vandaag kan doen moet je niet uitstellen tot morgen, maar kan je wel morgen doen.

6 opmerkingen:

Lutje zei

uitstel is afstel naar 't schijnt?

Marjolijn. zei

Dat is meestal de beste stelregel.
Niet uitstellen wat je vandaag kan doen.
Fijne zaterdag.

antony zei

soms is uitstellen nog zo pijnlijk vind ik maar goed dat is nu vandaag net wat ik wou doen hehe maar we zullen denken aan je spreuk dan slaan we er ons wel zo door
groetjes antony

Anna zei

Van uitstel komt afstel! Al hoeft dat niet altijd zo te zijn en is het zo heel af en toe wel es beter om te laten betijen.

Han zei

Deze iets veranderde spreuk komt mij nu goed uit, ik stel alles wel even uit tot morgen. Maar morgen is het 38°, dus zal het mañana, mañana worden.......

Di Mario zei

Tja.. en soms kun je het beter vandaag doen zodat je morgen wat meer rust kan nemen.

Love As always
Di Mario

Pagina's