2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 jun 2016

Wat ik niet heb gezegd, zal blijken dat dat belangrijker was dan wat ik wel gezegd heb.

12 opmerkingen:

Sjoerd zei

Alleen weet niemand dat...

די מריו zei

Dat is inderdaad bij de meeste mensen zo...

Love As always
Di Mario

gerdaYD zei

Een knappe hersenkronkel en beslist waar!
Fijne nieuwe week Aatje, hopelijk wordt die minder hectisch dan alle daarvoor!

Suske. zei

Het belangrijkste vergeet ik wel eens mee te delen.

Tine de J zei

Wellicht zeg je het nog eens hier op je logjes. Fijne dag wens ik jou.

willy zei

maar dat zullen we niet te weten komen

Kay ♥ zei

Als het voor jou belang heeft is het uw gedacht waardig ♥

Merel zei

Maar dat zullen we dan niet weten

klaproos zei

soms wel hé :-)
ligt er ook wel aan tegen wie natuurlijk...

Mirjam Kakelbont zei

Wat je tussen de regels leest, is vaak het belangrijkst. Ik ben het helemaal met je eens.
Lieve groet

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's waar!
maar een goed verstaander heeft niet veel woorden nodig! ;-)))

Ingelien zei

het 'zwijgen in en gesprek of het "wit" in een dicht ; heel belangrijk...

Pagina's