2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

20 jun 2016

Is het een kwestie van wegblijven of van niet komen.

8 opmerkingen:

De Boerin zei

En dat laatste hant van de tijd af.

Sjoerd zei

Ik hou het op niet willen komen

Lies zei

(Helemaal) wegblijven zal beter zijn...
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Niet komen komt door omstandigheden,
wegblijven is vaak nodig als men zich er niet goed bij voelt ;-)

Mirjam Kakelbont zei

Toch klinkt er verschil tussen die twee. Maar misschien is dat een kwestie van taalgevoeligheid.
Knap verzonnen weer, A'tje!
Lieve groet

willy zei

dat vraag ik me soms ook af A

gerdaYD zei

Tja, het verschil kan soms belangrijk zijn...

Rebbeltje ★ zei

Ha ik blijf niet weg maar kom ook niet...wel krabbel ik ff hieronder ;)

Pagina's