2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 jun 2016

Niemand heeft mij verteld dat je later enkel maar gelukkig moest zijn.

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Omdat iedereen weet dat gelukkig zijn niet altijd lukt misschien?
Toch moeten we er allemaal naar streven en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij dat kan verwezenlijken Aatje!

willy zei

carpe diem, dacht ik...

Kay ♥ zei

Geluk hangt af van wat men kan geven, niet van wat men kan krijgen.♥

Sjoerd zei

Daar geloof ik ook niet in...

Medium Marianne zei

Gisteren, vandaag of morgen?...geluksmomenten zijn er altijd, als je ze maar vind in jezelf ;)

Mirjam Kakelbont zei

Gelukkig móeten zijn...Dat zie ik als een onmogelijke opgave.
Regenachtige groet

Salty Letters zei

Geluk is als eb en vloed. Soms is het er even niet. Dan weer wel.

Pagina's