2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

29 jun 2016

Allen zijn we jong, niet allen worden oud.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is jammer genoeg waar.

Lutje zei

je moet zeker jong van hart blijven, de rest verandert toch ;-)

Sjoerd zei

En ook wij waren allen zaadjes op deze wereld...

Kay ♥ zei

Ik heb al teveel jonge mensen zien gaan, een spijtige zaak . Liefs ♥

De Boerin zei

Je bent zo jong als je je voelt!

Elisabeth zei

Helaas een waarheid !

Medium Marianne zei

Je bent net zo oud zoals je je voelen wilt ;)

willy zei

jammer, maar helaas A

Rebbeltje ★ zei

En dat oud worden willen we allemaal in goede gezondheid

Suske. zei

Zolang ik me jong voel weiger ik oud te worden.

gerdaYD zei

Zeker weten, jij weet dat nog niet wegens piepjong hihi, maar ik wel hoor!

Pagina's