2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 jun 2016

Dromen zijn altijd mooier dan het leven, want dromen zijn nu eenmaal dromen.

13 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Wat zouden we zijn zonder dromen.....
Mooi dagje vandaag.

gerdaYD zei

Sorry, sommige dromen zijn dat beslist niet, maar dan noemt men ze nachtmerries *wink, big smile*

די מריו zei

Sommige dromen dan.... Maar ik blijf toch liever bij de realiteit.

Love As alwyas
Di Mario

Tine de Jong zei

Soms komen toch dromen tot leven en andere dromen kunnen mij nachtmerries geven.

willy zei

dat weet ik zo nog niet A

Kay ♥ zei

In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk.

K groet die " vlugge " A :p

Yvette zei

nachtmerries ..dat zijn mijn dromen altijd

klaproos zei

heerlijk mijn favoriete dromen zijn dagdromen :-)

Lies zei

't Zou ook kunnen mooi zijn...
Lie(f)s.

ria zei

soms komen ze uit. ja toch?

Medium Marianne zei

Zoals Marco Borsato al zingt...''De meeste dromen zijn bedrog en als ik morgen wakker wordt, droom ik nog'' ;)

Suske. zei

Zolang we maar kunnen blijven dromen blijft het leven draaglijk.

Mirjam Kakelbont zei

Tenzij het nachtmerries zijn... De afgelopen vier nachten heb ik niets anders gehad. Een hell. Maar, vannacht nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Lieve groet

Pagina's