2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 jun 2016

Er waren er die zochten de waarheid,
zij vonden slechts de leugens…
Sommige hebben het geld,
een enkeling kreeg alles…..
Anderen gingen voor de liefde,
en paar hadden het geluk….
Maar tot aan die gelijkwaardige dood…..
Leven alle het leven….

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Aan het eind is het leven voor iedereen gelijk.
Dood gaan doen we allemaal.

Lutje zei

het zit vol tegenstrijdigheden, daar hou ik wel van,
maar waar het op aankomt is het einde,
en dat is inderdaad voor iedereen gelijk

די מריו zei

Ik ga voor de liefde. Dat maakt alles goed. Als je daar geluk in hebt

Love As Alwyas
di mario

Kay ♥ zei

Mooi die voor of na's, die tegenstellingen,
zo is het leven inderdaad.
Alleen is het vaak niet gelijkwaardig verdeelt,
en moeten we het doen met wat we hebben.
Zo lang dat goed voelt, is het goed.

K groet die rennende A met een knuffel ♥

Tine de Jong zei

Ik leef gewoon mijn leven wat mij aangeboden wordt van het leven waar ik mij in bevind.

willy zei

slechts voor de dood zijn we allen gelijk..

klaproos zei

voor de dood zijn we allen gelijk, maar er was iemand die zei,
als de rijke de arme voor zich kon laten sterven... dan had de arme daar een broodwinning aan :-)

Sjoerd zei

liefde kun je overal in vinden als je goed zoekt...

Mirjam Kakelbont zei

We komen en gaan allemaal op dezelfde manier. Het is de weg ertussen die de verschillen maakt. Doet me aan de reclame van Popla-papier denken (-:
Lieve groet

Pagina's