2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

28 jun 2016

Omdat ik wacht op morgen wacht ik altijd op morgen.

11 opmerkingen:

Sjoerd zei

Zo kun je wel blijven wachten.

Lutje zei

ja, zo blijf je wachten,.....
carpe diem

klaproos zei

ik wacht nergens op,
ik laat het allemaal gebeuren :-)

Lies zei

Zo blijf je maar wachten...
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Dag na dag wordt het dan morgen! ;-)

willy zei

wachten op morgen..

wie weet komt er nog een morgen

carpe diem dus

Marjolijn. zei

Het wordt altijd weer morgen...!!

Medium Marianne zei

Wachten op morgen is de dag van vandaag overslaan..

די מריו zei

Het is bijna al zover.

Love As Always
di Mario

christiene zei

Je kunt ook wachten tot je een ons weegt
tot morgen..............

Mirjam Kakelbont zei

Mee stoppen, hoor A'tje, want je leeft vandaag!
Liefs Kakel

Pagina's