2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

20 aug 2015

Wat ik vandaag weet over morgen, weet ik morgen of het zal zijn.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Zo volgt het een het ander op.
Veel verder kijken dan de glazen bol kan ook niet.
Mooie dagje vandaag.

די מריו zei

Sommige dingen moet je ook niet van te voren weten. Want dan ga je het misschien wel proberen te veranderen terwijl het toch anders had moeten zijn.

Love As always
Di Mario

gerdaYD zei

... en soms is het beter niet te weten wat morgen brengen zal. Maar ik hoop voor jou dat het iets moois zal zijn!

klaproos zei

je hebt maar een dag, feitelijk, dat is vandaag ...
dus morgen is altijd feest:-)

Sjoerd zei

Ik weet niets over morgen. Ik kijk er wel naar uit...

Flavie zei

Dat zullen we morgen wel zien...

willy zei

zorgen voor morgen toch

Medium Marianne zei


Dat kan soms voor een grote teleurstelling zorgen of achteraf niet uitkomen.
Leef vandaag, morgen is bestaat nog niet of je bent er niet meer.. ;-)

Kay ♥ zei

Mocht men in de toekomst kunnen kijken wel ...
ik weet wat ik morgen Wil doen, maar is het realiseerbaar?
;-)

Rebbeltje ★ zei

Maar eerst vandaag leven en morgen nog een keer

fotorantje zei

dat is goed gezien

Pagina's