2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

25 aug 2015

Een God is de beste zondebok, en we vergeven hem alles. 

11 opmerkingen:

Lutje zei

...dat schrijf jij, ik denk er anders over

gerdaYD zei

Zeker weten! Wie in een god gelooft heeft het toch maar gemakkelijk hé, die biedt geen weerwerk...

די מריו zei

De mensheid zoekt altijd een zondebok als wij iets fout doen, maar als het goed gaat kijken we altijd naar ons zelf. Niet altijd eerlijk. Voor mij is hij geen zondebok, maar een houvast.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

euhhh daar moet ik over na denken

Merel zei

Net als novelle moet het ook een beetje dieper tot me doordringen

Elisabeth zei

Ach ja ,die God toch !!

Rebbeltje ★ zei

En geven hem ook overal de schuld van dan?

Sjoerd zei

God bestaat niet, en als hij bestaat is het geen God.

Medium Marianne zei


Een mens boet voor eigen fouten, niet God.
Er bestaat niet voor niets karma ;-)

Kay ♥ zei

Ik vergeef hem niks, want ik ken hem niet.
De dag dat hij mij erkent zal ik het mss overwegen.

Mirjam Kakelbont zei

Volgens mij is God heel makkelijk. Mensen hebben al die regels gemaakt en halverwege de weg kwijtgeraakt. De bijbel vind ik eerder een sprookjesboek dan een boek met richtlijnen hoe te leven. Althans, zo zie ik het.
Lieve groet

Pagina's