2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 aug 2015

Als liefde slechts een woord is, is het geen liefde.

10 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

'ik hou van je'
'ik hou van je' ..
nee, met alleen deze woorden kom je er niet, eh! ;-))

fijn weekend, aaa!

Marjolijn. zei

Daden en woorden zijn al een betere combinatie.

Mooi weekend...!!

די מריו zei

Het is goed om regelmatig te zeggen, maar alleen met woorden kom je er niet.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD zei

Liefde is zelf niet met woorden te beschrijven hé, want hoe kan je dit schitterend gevoel in taal overbrengen?

Mey zei

Heel waar. Liefde is een gedicht, met gevulde witregels tussen de zinnen, met de klank van muziek in de woorden, met de kleur van de zon in de punt. En dan de schrijver... en de muze. Daar komt liefde bij in de buurt.

willy zei

niet met één woord te beschrijven A

Medium Marianne zei

Vele mensen KENNEN het woord liefde, maar niet WAT het inhoudt.

Kay ♥ zei

niet echt mee eens, weet je Liefde is een werkwoord dat je elke dag doen moet.
(mooi wat Mey hier zegt)

Rebbeltje ★ zei

Liefde ik denk het te kennen in woord en daad

Mirjam Kakelbont zei

Het belangrijkste in het leven is liefde. Echte liefde. Dat houd ik mijn dochter altijd voor. Als het alleen om de buitenkant gaat, leid je een leeg bestaan.
lieve groet

Pagina's